ASIAKASLÄHTÖISTÄ JA KANSAINVÄLISTÄ TOIMINTAA
Kestävän kehityksen periaatteiden mukaan toimiva automaatioalan asiantuntijayritys
Kaptaksen visio ja arvot
Kaptas on automaatioalan asiantuntijayritys, joka hyödyntää moderneja teknologioita ja innovatiivisia ratkaisuja. Tarjoamme ratkaisut perustuvat alamme uusimpaan tietotaitoon sekä henkilöstömme pitkälliseen osaamiseen.
Sitoudumme pitkäaikaiseen kehitysyhteistyöhön asiakkaidemme kanssa ja tarjoamme skaalautuvia ratkaisuja asiakkaidemme liiketoiminnan kehittämiseen kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti.
Kaptaksen visio sekä keskeiset arvot ja asiakaslupauksemme ohjaavat päivittäistä toimintaamme. Nämä periaatteet eivät vain määrittele, mihin pyrimme, vaan myös sen, miten toimimme arkisessa vuorovaikutuksessa asiakkaidemme kanssa.
Uskomme, että toimiva yhteistyö asiakkaidemme kanssa ja heidän luottamuksensa osaamiseemme ja laatumme ovat avainasemassa menestymisessämme automaatioalalla.
Kaptaksen visio
Edistyneitä automaatioratkaisuja
kestävämmän tulevaisuuden varmistamiseksi
Kaptas on kansainvälinen moderneja teknologioita hyödyntävä automaatioalan asiantuntijayritys, joka sitoutuu pitkäaikaiseen kehitystyöhön asiakkaidensa kanssa.
Tarjoamme skaalautuvia ja pitkäkestoisia ratkaisuja asiakkaidemme liiketoiminnan kehittämiseen ja tehostamiseen kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti.
Kaptaksen arvot ja asiakaslupaukset
Kehitystyö ja kansainvälisyys
”Kaptas on kansainvälisesti toimiva yritys, joka sitoutuu pitkäaikaiseen kehitysyhteistyöhön asiakkaidensa kanssa kunkin asiakkaan erityistarpeet huomioiden.”
”Henkilöstömme on sitoutunut kehittämään ratkaisuja, jotka vastaavat asiakkaidemme ainutlaatuisia tarpeita.”
Taloudellisesti vakaa toimija
”Kaptas on taloudellisesti vakavarainen ja luotettava yritys, jonka toiminnan tehokkuus ja toimitusvarmuus varmistavat kustannustehokkaat ja kilpailukykyiset ratkaisut asiakkaalle.”
”Henkilöstömme on sitoutunut toimimaan vastuullisesti ja tehokkaasti, jotta voimme tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista arvoa.”
Asiakaslähtöinen organisaatiokulttuuri
”Kaptas on työpaikka, jossa vallitsee tasa-arvoinen, avoin ja keskusteleva sekä asiakaslähtöinen organisaatiokulttuuri.”
”Koko henkilöstömme osallistuu asiakkaidemme ongelmien ratkaisuun ja antaa panoksensa yrityksen tavoitteiden saavuttamiseen.”
Asiakaslähtöinen viestintä
”Kaptas kuuntelee ja ymmärtää asiakasta jokaisella organisaation tasolla ja kehittää toimintaansa asiakkailta saadun palautteen mukaisesti.”
Osaamisen kehittäminen ja oppiva organisaatio
”Kaptas tarjoaa alan uusinta tietotaitoa ja osaamista asiakkailleen.”
”Henkilöstömme on sitoutunut kehittämään osaamistaan koko työuransa ajan.”
Kestävä kehitys ja kiertotalous
”Kaptas noudattaa kestävän kehityksen periaatteita sekä YK:n kestävän kehityksen Agenda 2030 -toimintaohjelmaa ja Addtechin Code of Conductia.”
”Kaptaksen rakentamat koneet ja yrityksen tarjoamat ratkaisut ja palvelut ovat kestävästi tuotettuja, pitkäkestoisia ja kiertotalouteen sopivia.”